Εύκολα tips για αδυνάτισμα

Αδυνάτισμα

Υπάρχουν άπειρες θεωρίες για το τι τελικά μας παχαίνει, αφού από τη μία είναι αυτοί που κατηγορούν τις θερμίδες την στιγμή που άλλοι βρίσκουν τον ένοχο στα κορεσμένα λίπη ή τους υδατάνθρακες. Η αλήθεια είναι πως δεν πρέπει να βλέπουμε τα πράγματα μόνο ως άσπρο ή μαύρο, αφού αυτό που ισχύει βρίσκεται κάπου στη μέση.

Σε κάθε περίπτωση, υπάρχουν ορισμένα έξυπνα και απλά διαιτητικά tips που θα σας βοηθήσουν να χάσετε πιο εύκολα τα περιττά κιλά!

Δείτε μερικά από αυτά τα εύκολα tips για αδυνάτισμα στη λίστα που ακολουθεί…

1. Λατρεύετε τις τηγανιτές πατάτες και δεν αντέχετε να τις στερηθείτε;

Πριν τις τηγανίσετε, κόψτε τις πατάτες σε χοντρά κομμάτια. Με αυτό τον τρόπο θα απορροφήσουν λιγότερο λάδι. Ωστόσο, αν θέλετε να έχετε ακόμη καλύτερα αποτελέσματα, μετά το τηγάνισμα βάλτε λίγο χαρτί κουζίνας στην πιατέλα κάτω από τις πατάτες. Αυτό είναι ένα από τα βασικά εύκολα tips για αδυνάτισμα, αφού το χαρτί θα «τραβήξει» ένα ποσοστό από το λάδι που έχουν συγκρατήσει οι πατάτες.

2. Κρύο νερό:

Αποτελεί βασικό στοιχείο της διατροφής μας και παίζει μεγάλο ρόλο στη χώνεψη. Όσο περίεργο κι αν σας ακούγεται, ένα ποτήρι με κρύο νερό κάθε πρωί θα σας βοηθήσει να ξυπνήσετε τον μεταβολισμό σας. Το αποτέλεσμα θα είναι να κάνει περισσότερες καύσεις κατά την διάρκεια της ημέρας.

3. Πράσινο τσάι:

Περιέχει μια ομάδα ουσιών που ονομάζονται κατεχίνες. Οι συγκεκριμένες ουσίες, σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες, βοηθούν στη μείωση του λιπώδους ιστού και επομένως στην απώλεια βάρους. Άλλο ένα λοιπόν από τα εύκολα tips για αδυνάτισμα που θα πρέπει να υιοθετήσετε..

4. Λατρεύετε το ψωμί αλλά θέλετε να χάσετε κιλά;

Το ψωμί αποτελεί μια από τις πολυαγαπημένες τροφές που δύσκολα μπορεί κανείς να αντισταθεί. Για καλύτερα αποτελέσματα θα πρέπει δυστυχώς να το απαρνηθείτε. Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί πως μπορείτε να το αντικαταστήσετε με πίτες ολικής αλέσεως.

5. Ο πειρασμός της πίτσας:

Η πίτσα είναι αγαπημένη τροφή τόσο για τους μικρούς, αλλά και για τους μεγάλους. Είναι όμως και ένας από τους μεγαλύτερους εχθρούς της δίαιτας λόγω των πολλών θερμίδων που περιέχει. Αν όμως δεν μπορέσετε να αντισταθείτε σε αυτό τον πειρασμό και τελικά υποκύψετε, φροντίστε να το κάνετε με τον σωστό τρόπο. Καταρχήν, μην το κάνετε συχνά, αν όμως αποφασίσετε να φάτε, φροντίστε να ακουμπήσετε το κομμάτι σας σε μια χαρτοπετσέτα πριν το φάτε. Με αυτό τον τρόπο το χαρτί θα απορροφήσει το περίσσιο λίπος που υπάρχει στο εξωτερικό της πίτσας και θα καταφέρετε να «κερδίσετε» μέχρι και 100 θερμίδες.

6. Όποιος βιάζεται… παχαίνει!

Ένα από τους βασικούς κανόνες και από τα πιο εύκολα tips για αδυνάτισμα είναι η αύξηση του χρόνου που κάνετε για να φάτε. Αφιερώστε τουλάχιστον 20 λεπτά σε κάθε σας γεύμα. Όταν τρώτε αργά, ο εγκέφαλος αντιλαμβάνεται καλύτερα ότι έχετε χορτάσει με αποτέλεσμα να καταναλώνετε λιγότερο φαγητό και κατά συνέπεια λιγότερες θερμίδες.