Εύκολα tips για αδυνάτισμα

Αδυνάτισμα

Υπάρχουν άπειρες θεωρίες για το τι τελικά μας παχαίνει, αφού υπάρχουν αυτοί που κατηγορούν τις θερμίδες την στιγμή που άλλοι βρίσκουν τον ένοχο στα κορεσμένα λίπη ή τους υδατάνθρακες. Η αλήθεια είναι πως δεν πρέπει να βλέπουμε τα πράγματα μόνο ως άσπρο ή μαύρο, αφού αυτό που ισχύει βρίσκεται κάπου στη μέση.

Σε κάθε περίπτωση, υπάρχουν ορισμένα έξυπνα και απλά διαιτιτικά tips που θα σας βοηθήσουν να χάσετε πιο εύκολα τα περιττά κιλά! Ας δούμε μερικά από αυτά…

1. Λατρεύετε τις τηγανιτές πατάτες και δεν αντέχετε να τις στερηθείτε; Πριν τις τηγανίσετε, κόψτε τις πατάτες σε χοντρά κομμάτια. Έτσι θα απορροφήσουν λιγότερο λάδι. Για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα, μετά το τηγάνισμα βάλτε λίγο χαρτί κουζίνας στην πιατέλα κάτω από τις πατάτες προκειμένου να «τραβήξει» ένα ποσοστό του λαδιού.

2. Κρύο νερό: Αποτελεί βασικό στοιχείο της διατροφής μας και παίζει μεγάλο ρόλο στη χώνεψη. Ένα κρύο ποτήρι νερό κάθε πρωί θα σας βοηθήσει να ξυπνήσετε τον μεταβολισμό σας.

3 Πράσινο τσάι: Περιέχει μια ομάδα ουσιών που ονομάζονται κατεχίνες, οι οποίες σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες βοηθούν στη μειώση του λιπώδους ιστού.

4. Λατρεύετε το ψωμί αλλά θέλετε να χάσετε κιλά; Για καλύτερα αποτελέσματα θα πρέπει δυστυχώς να το απαρνηθείτε, όμως μπορείτε να το αντικαταστήσετε με πίτες ολικής αλέσεως.

5. Ο πειρασμός της πίτσας: Αγαπημένη τροφή για τους περισσότερους, αλλά και μεγάλος εχθρός της διαίτας! Αν τελικά υποκύψετε (φροντίστε να μην συμβαίνει συχνά) μπορείτε να κερδίσετε μέχρι και 100 θερμίδες, αν χρησιμοποιήσετε μια πετσέτα για να απορροφήσει το περίσσιο λίπος που υπάρχει στο εξωτερικό της πίτσας.

6. Όποιος βιάζεται… παχαίνει! Αφιερώστε τουλάχιστον 20 λεπτά σε κάθε σας γεύμα. Όταν τρώτε αργά, ο εγκέφαλος αντιλαμβάνεται καλύτερα ότι έχετε χορτάσει με αποτέλεσμα να καταναλώνετε λιγότερο φαγητό και κατά συνέπεια λιγότερες θερμίδες.