Γιατί δεν χάνω κιλά με τίποτα;

Αδυνάτισμα

Προσπαθείτε να χάσετε βάρος, αλλά η ζυγαριά δε λέει να κατέβει με τίποτα; Έχετε δοκιμάσει τα πάντα για να αποκτήσετε τη σιλουέτα των ονείρων σας, αλλά μάταια; Σκέφτεστε συνεχώς «μα τι κάνω λάθος»;

Δείτε μια λίστα που ίσως σας λύσει την απορία και σας βοηθήσει να ξεκολλήσετε και να χάσετε τα κιλά που τόσο επιθυμείτε να διώξετε.

1. Γυμνάζεστε συστηματικά και με το ίδιο πρόγραμμα, αλλά πλέον δεν βλέπετε τα ίδια αποτελέσματα; Μην ανησυχείτε, δεν κάνετε κάτι λάθος, απλά ο οργανισμός μας μετά από κάποιο διάστημα συνηθίζει τον συγκεκριμένο ρυθμό ασκήσεων και χρειάζεται μια ανανέωση, ένα σπρώξιμο δηλαδή, για να αρχίσει πάλι να κάνει τις σωστές καύσεις.

2. Γυμνάζεστε πολύ γιατί έτσι πιστεύετε πως θα έχετε καλύτερα αποτελέσματα; Λάθος! Το σώμα κουράζεται και έτσι αντί να γυμνάζεται και να «χτίζει» τους μυς σας, καταπονείται. Η λύση είναι μια μικρή διακοπή από το γυμναστήριο, ώστε να χαλαρώσετε και στη συνέχεια να επιστρέψετε κανονικά στο πρόγραμμα σας. Προσοχή: Χρειάζονται τουλάχιστον 2 μέρες ξεκούραση των μυών την εβδομάδα.

3. Μόνο η γυμναστική δεν φτάνει! Είναι πολύ σημαντικό να συνδυάζεται και με την κατάλληλη – σωστή διατροφή για να μπορέσουμε να δούμε αποτελέσματα. Το να χρησιμοποιείτε το γυμναστήριο ως δικαιολογία και να τρώτε περισσότερο είναι λάθος. Βέβαια, ούτε και το να μην τρώτε τίποτα είναι λύση. Όλα θέλουν μέτρο! Επομένως τρώτε σωστά και μετρημένα και έτσι θα δείτε αποτελέσματα.