Κρατήστε περισσότερο το νεανικό σας σώμα

Τρέξιμο

Μπορεί να μην υπάρχει το ελιξήριο της νεότητας και της μακροζωίας, αλλά οι σημερινές γυναίκες ξέρουμε πως να διατηρήσουμε όσο περισσότερο μπορούμε το σώμα μας υγιές και σε φόρμα.

1. Ασκήσεις για τον κορμό: Οι ασκήσεις αυτές βοηθούν στο να φτιάξετε έναν δυνατό κορμό. Πράγμα που συνεπάγεται ισορροπία του σώματος και δημιουργία μιας δυνατής σπονδυλικής στήλης, που μπορεί να καθυστερήσει ή ακόμη και να αποτρέψει την εμφάνιση προβλημάτων με την πλάτη σας, που αρχίζουν να εμφανίζονται συνήθως από τη δεκαετία των τριάντα και μετά. Θα πρέπει λοιπόν να κάνετε κοιλιακούς, ραχιαίους και ασκήσεις για τη λεκάνη.

2. Ευκαμψία: Η μέθοδος pilates θα βοηθήσει όλους τους μύες του σώματός σας να τεντωθούν και θα δείτε τρομερά αποτελέσματα. Αν είστε εύκαμπτη, σίγουρα θα έχετε και λιγότερους πόνους στο σώμα σας.

3. Μυϊκή Ενδυνάμωση: Με καμιά δεκαριά ασκήσεις για μυϊκή ενδυνάμωση μπορείτε να βοηθήσετε τον μεταβολισμό σας να ενεργοποιηθεί, τη μυϊκή μάζα, που φθίνει μετά τα τριάντα, να παραμείνει ακμαιότατη και να καθυστερήσετε την οστεοπόρωση.

4. Αεροβική άσκηση: Είναι μια άσκηση που βοηθάει την καρδιά να παραμένει δραστήρια και το μεταβολισμό να ξυπνήσει και να κάνει καλύτερα τη δουλειά του. Θα χρειαστούν από 30 λεπτά, 5 φορές την εβδομάδα για να βελτιώσετε αισθητά τη φυσική σας κατάσταση.