Σωστή στάση σώματος

Σωστή στάση σώματος

Πολύ σημαντικό ρόλο για την υγεία μας και την εμφάνισή μας παίζει η σωστή στάση του σώματος. Όσο ωραία ρούχα και να φορέσουμε, όσο κι αν το μακιγιάζ και τα μαλλιά μας είναι στη εντέλεια, ο τρόπος που στεκόμαστε είναι αρκετός για να καταστρέψει την εικόνα μας.

Η λάθος στάση του σώματος είναι αποτέλεσμα της κακής συνήθειας πολλών ανθρώπων να βυθίζονται στην καρέκλα τους όταν εργάζονται ή στον καναπέ τους όταν χαλαρώνουν στο σπίτι και να στέκονται με κυρτωμένους ώμους και ράχη.

Πολλά είναι τα προβλήματα που μπορούν να δημιουργηθούν στην υγεία μας, όπως αυχενικοί πονοκέφαλοι ή προβλήματα στο αναπνευστικό, πεπτικό και κυκλοφορικό σύστημα.

Πως μπορείτε να διορθώσετε τη στάση σας;

Όταν κάθεστε:

  • Η πλάτη πρέπει να είναι ευθυγραμμισμένη και τα δύο πέλματα σε πλήρη επαφή με το πάτωμα.
  • Η κατάλληλη καρέκλα είναι αυτή που στηρίζει τη μέση.
  • Η οθόνη του υπολογιστή πρέπει να είναι στο ίδιο επίπεδο με τα μάτια σας.

Όταν οδηγείτε:

  • Πρέπει να ρυθμίσετε την γωνία του καθίσματος ώστε να στηρίζει τη σπονδυλική στήλη.
  • Η θέση σας να είναι τέτοια ώστε να φτάνετε άνετα τα πετάλια και το τιμόνι.

Όταν στέκεστε όρθια:

  • Κατανείμετε το βάρος σας ομοιόμορφα και στα δύο πόδια.
  • Κρατήστε τους ώμους προς τα πίσω.
  • Ισορροπήστε το σώμα σας στο κέντρο βάρους του.
  • Ο κορμός πρέπει να είναι κάθετα ευθύς.

Όταν κοιμάστε:

  • Προτιμήστε να κοιμάστε στο πλάι.
  • Χρησιμοποιήστε ορθοπεδικό μαξιλάρι.
  • Αποφύγετε τα πολύ μαλακά στρώματα.