5 τροφές σύμμαχοι για επίπεδη κοιλιά

5 τροφές σύμμαχοι για επίπεδη κοιλιά

Η επίπεδη κοιλιά αποτελεί έναν από τους πολυπόθητους στόχους πολλών γυναικών. Προκειμένου να την αποκτήσετε όμως θα πρέπει να κάνετε κάποιες μικρές θυσίες και να ακολουθήσετε μια ισορροπημένη διατροφή σε συνδυασμό με άσκηση.

Πέρα όμως από το πρόγραμμα της διατροφής που θα ακολουθήσετε, αξίζει να σημειωθεί πως υπάρχουν και κάποιες τροφές σύμμαχοι για επίπεδη κοιλιά που θα πρέπει να καταναλώνετε. Αυτές οι τροφές θα σας βοηθήσουν να φτάσετε πιο γρήγορα στο στόχο σας. Κι αυτό διότι δεν βοηθούν μόνο στην λιγότερη κατακράτηση υγρών, αλλά ενεργοποιούν τον μεταβολισμό και δημιουργούν το αίσθημα κορεσμού.

► Ποιες είναι οι τροφές σύμμαχοι για επίπεδη κοιλιά;

1. Φασόλια: Τα φασόλια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές πρωτεΐνης για τον οργανισμό. Περιέχουν φυτικές ίνες και πολλά θρεπτικά συστατικά. Επιπλέον, παρόλο που έχουν πολύ λίγες θερμίδες, προσφέρουν μεγάλη ενέργεια.

2. Αμύγδαλα: Γενικότερα οι ξηροί καρποί είναι πολύ θρεπτικοί. Ιδιαίτερα όμως τα αμύγδαλα διαθέτουν φυτικές ίνες που σας κρατάνε χορτάτη, ενώ παράλληλα αποτελούν μια καλή πηγή βιταμίνης Ε και πρωτεϊνών που κάνουν καλό και στην επιδερμίδα σας.

3. Πράσινα λαχανικά: Τα πράσινα λαχανικά και πιο συγκεκριμένα το μαρούλι ή το σπανάκι έχουν πολύ χαμηλές θερμίδες και είναι πλούσια σε φυτικές ίνες. Επίσης, διαθέτουν διάφορα ευεργετικά ιχνοστοιχεία και αρκετές βιταμίνες.

4. Σπαράγγια: Περιέχοντας ένα σύμπλεγμα από βιταμίνες A, B, C και E, όπως επίσης και μεγάλη ποσότητα καλίου και ψευδάργυρου τα σπαράγγια είναι μια πολύ καλή τροφή. Πιο συγκεκριμένα, η μεγάλη περιεκτικότητα του σε ψευδάργυρο τα καθιστά ιδανικούς βοηθούς στον καθαρισμό της επιδερμίδας και το κάλιο βοηθάει στην απομάκρυνση περιττών υγρών από τον οργανισμό.

5. Χυμός cranberry: Ο χυμός cranberry περιέχει υψηλά επίπεδα βιταμίνης C η οποία είναι αντιοξειδωτική, ενώ επίσης αποτελεί ένα από τα πιο καλά φυσικά διουρητικά.

Επενδύστε σε αυτές τις τροφές συμμάχους για επίπεδη κοιλιά, αλλά μην ξεχνάτε πως από μόνες τους δεν είναι αρκετές για τέλεια αποτελέσματα. Συνδυάστε τις με ένα πρόγραμμα διατροφής και ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά και αποκτήστε το σώμα των ονείρων σας.