Σπιτικό μασάζ ποδιών: Ευεργετικές ιδιότητες και τρόπος εφαρμογής

Σπιτικό μασάζ ποδιών

Μετά από μια κουραστική μέρα στη δουλειά ή μια μέρα ορθοστασίας ένα μασάζ ποδιών είναι ότι πρέπει! Θα σας χαλαρώσει και θα σας ξεκουράσει, ενώ παράλληλα θα απολαύσετε και θα δεχθείτε όλες τις ευεργετικές του ιδιότητες.

Το «foot massage», όπως ονομάζεται, καταρχήν βοηθάει στην ανακούφιση από τον σωματικό πόνο, ενώ παράλληλα βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος, αυξάνει την ευελιξία, τεντώνει τους αδύναμους και σφιχτούς μύες και μειώνει τις μυϊκές κράμπες.

  • Θα χρειαστείτε:

– ένα μπαλάκι του τένις, μια μικρή μπάλα ή ακόμα και τη γροθιά σας

  • Πως μπορείτε να κάνετε ένα σωστό μασάζ ποδιών:

Αρχικά καθίστε σε μια αναπαυτική καρέκλα, βάλτε στο πάτωμα τη μπάλα και τοποθέτησε την καμάρα του ποδιού σας από πάνω. Ρίξτε το βάρος σας στο πόδι, έτσι ώστε η μπάλα να πιέζει την καμάρα και αφήστε τη μπάλα να κυλάει αργά και να σας κάνει μασάζ από τη φτέρνα μέχρι τα δάχτυλα. Επαναλάβετε για περίπου ένα λεπτό την κίνηση αυτή και στη συνέχεια κάντε το ίδιο στο άλλο πόδι. Η ανακούφιση θα δείτε πως είναι μεγάλη και δεν κοστίζει τίποτα.

Σε περίπτωση που δεν έχετε κάποια μπάλα, αντικαταστήστε τη με τη γροθιά σας. Οι κλειδώσεις του χεριού σας θα κάνουν την ίδια ακριβώς δουλειά. Απλά σπρώξτε σιγά σιγά με κυκλικές κινήσεις τη γροθιά σας στην καμάρα των ποδιών σας.