Tips για να χάσετε βάρος

Tips για να χάσετε βάρος

Όλες οι γυναίκες λίγο πολύ προσέχουμε τη διατροφή μας και ελέγχουμε το βάρος μας. Η επιτυχημένη απώλεια βάρους βασίζεται σε ένα υγιεινό και ισορροπημένο πλάνο διατροφής.

Αν και είναι προφανές ότι όσο λιγότερο τρώμε, τόσο περισσότερους πόντους χάνουμε, κανείς δεν ισχυρίζεται ότι αυτό είναι εύκολο. Παρακάτω ακολουθούν κάποια tips που θα σας βοηθήσουν στην προσπάθειά σας να αποκτήσετε τη σιλουέτα που επιθυμείτε.

Tip 1
Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να ξέρετε στην προσπάθειά σας να χάσετε βάρος, είναι το ότι όσο πιο περίπλοκα γεύματα ετοιμάζετε, τόσο περισσότερα κιλά θα χάνετε. Πολλές μελέτες έχουν δείξει πως αυτό οφείλεται στο ότι όταν μαγειρεύετε παράξενα φαγητά, μπορείτε να ξεγελάσετε το μυαλό σας με την μεγάλη ποικιλία αρωμάτων, χρωμάτων και εικόνων.

Tip 2
Πρόσφατες έρευνες έδειξαν επίσης ότι το άρωμα της βανίλιας μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της όρεξης. Γι’ αυτό σας προτείνουμε ανεπιφύλακτα να ανάβετε κεράκια με ελαφρύ άρωμα βανίλιας καθώς τρώτε έτσι ώστε να μετριάσετε την ποσότητα της τροφής που λαμβάνετε. Ακόμα και κάποιο άρωμα που περιέχει στα συστατικά του βανίλια μπορεί να βοηθήσει αυτόν που το φοράει να απαλλαγεί από τα περιττά κιλά.

Tip 3
Μειώστε την ποσότητα αλατιού που προσλαμβάνετε καθημερινά, αντικαθιστώντας το με πιο υγιεινά μπαχαρικά όπως σκόρδο ή χυμό λεμονιού. Αυτό θα σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερες θερμίδες με αποτέλεσμα να χάσετε επιπλέον πόντους χωρίς ούτε καν να το αντιληφθείτε. Άλλος ένας λόγος να αποφεύγετε το αλάτι είναι ότι κάνει κατακράτηση υγρών, γεγονός που εμποδίζει το δείκτη της ζυγαριάς να κατρακυλήσει.

Tip 4
Τελευταία συμβουλή που σίγουρα ήδη γνωρίζετε: Μην ξεχνάτε να πίνετε πολύ νερό μέσα στη διάρκεια της ημέρας. Το νερό εκτός από το ότι ενυδατώνει τον οργανισμό σας, μειώνει την όρεξη και παρέχει στο σώμα σας τις προϋποθέσεις για σωστή χώνεψη.