Τρόποι για να αποφύγετε αυξομειώσεις βάρους

Δίαιτα

Πολλές φορές κάνετε δίαιτα, χάνετε τα κιλά που θέλετε και μετά από λίγο καιρό ανακαλύπτετε πως τα ξαναπήρατε όλα, αν δεν έχετε πάρει και παραπάνω. Όποτε ξανά πάλι δίαιτα και ξανά τα παίρνετε. Σίγουρα θα έχετε αναρωτηθεί αν υπάρχει τρόπος να αποφύγετε αυτές τις αυξομειώσεις βάρους…

Το βασικότερο όλων είναι να μην κάνετε υπερβολικές δίαιτες που θα σας κάνουν να χάσετε πολλά κιλά σε λίγο χρόνο, αλλά να έχετε σαν βασικό σας κανόνα να χάνετε ένα κιλό την εβδομάδα. Δεν πρέπει να κόβετε μαχαίρι τις θερμίδες, αλλά να τις μειώνετε σταδιακά, έτσι ώστε ο οργανισμός σας να προσαρμόζεται ομαλά και να μην
υποσιτίζεται, διαφυλάσσοντας και τον μυϊκό ιστό του.

Πολύ σημαντικό είναι επίσης να τρώτε απ’ όλα, αλλά με μέτρο, και να μην βάζετε απαγορεύσεις, έτσι ώστε να μην στερηθείτε τίποτα. Διότι αν στερηθείτε θα πέσετε με τα «μούτρα» και βέβαια θα ξαναπάρετε τα κιλά που χάσατε με τόσο κόπο σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα.

Τέλος, το σημαντικότερο όλων είναι η άσκηση. Μια απλή διατροφή δεν έχει το ίδιο αποτέλεσμα, σε σχέση με το όταν συνδυάζεται με γυμναστική. Αυτό συμβαίνει γιατί η άσκηση προφυλάσσει και ενδυναμώνει το μυϊκό σύστημα αποτρέποντας τη μείωση του βασικού μεταβολικού ρυθμού.

Tip: Να ζυγίζεστε κάθε εβδομάδα προκειμένου να μην ξεφύγετε από τα όρια των 2-3 κιλών πάνω κάτω.