Σφιχτά μπράτσα με μια απλή άσκηση γυμναστικής

Σφιχτά μπράτσα με μια απλή άσκηση γυμναστικής

Τα σφιχτά μπράτσα σε μια γυναίκα είναι πολύ πιο ελκυστικά από τα πλαδαρά και επειδή οι γυναίκες αναδεικνύουν το συγκεκριμένο μέρος του σώματος τους ακόμα και στις χειμερινές τους εξόδους, η χαλάρωση είναι ένα συχνό φαινόμενο που τις απασχολεί. Ωστόσο υπάρχει λύση, αρκεί να κάνετε μια άσκηση γυμναστικής τρεις φορές την εβδομάδα από 4 σετ των 12 επαναλήψεων για να αποκτήσετε σφιχτά και όμορφα μπράτσα.

Για την συγκεκριμένη άσκηση θα χρειαστείτε ένα ζευγάρι βαράκια των δύο κιλών. Κρατήστε από ένα σε κάθε χέρι και σταθείτε με τα πόδια ανοιχτά στο πλάτος των ώμων. Στη συνέχεια λυγίστε λίγο τα γόνατα και σηκώστε τα χέρια σας σε παράλληλη με τους ώμους θέση, έχοντας ελαφρώς λυγισμένους τους αγκώνες σας, έτσι ώστε να έρθουν λίγο πιο ψηλά από τους πήχεις των χεριών. Ουσιαστικά τα χέρια σας πρέπει να πάρουν μια στάση σα να κρατάνε το τιμόνι ενός ποδηλάτου.

Για να αυξήσετε την ένταση της άσκησης, ανοίξτε τους αγκώνες ώστε τα χέρια σας να έρχονται στο πλάι του σώματος και στη συνέχεια επιστρέψτε στην αρχική σας θέση.

Κάνοντας λοιπόν αυτή την κίνηση θα πρέπει να την νιώθετε στην κορυφή των ώμων σας.