Λάθη που μπορούν να αποβούν μοιραία σε μια δίαιτα

Αδυνάτισμα

Προσπαθείτε να χάσετε βάρος και ενώ τρώτε υγιεινά με φρούτα και λαχανικά η ζυγαριά δε λέει να ξεκολλήσει. Μάλλον κάνετε κάτι λάθος και δεν το καταλαβαίνετε, αλλά τι;

Αυτό που πρέπει να προσέχετε όταν κάντε δίαιτα είναι οι θερμίδες. Πρόκειται για έναν ύπουλο εχθρό της απώλειας βάρους, αφού μπορεί να κρυφτεί και στα πιο απλά τρόφιμα χωρίς να το πάρουμε χαμπάρι. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν πολλές τροφές οι οποίες είναι υγιεινές και ωφέλιμες για τον οργανισμό μας, όπως κάποια φρούτα, τα οποία όμως είναι παράλληλα και θερμιδικές παγίδες, στις οποίες πολύ εύκολα μπορείτε να πέσετε χωρίς να το ξέρετε.

  • Οι τρεις κανόνες που θα πρέπει να έχετε πάντα στο μυαλό σας όταν θέλετε να χάσετε βάρος είναι:

– Η πολύωρη άσκηση στο γυμναστήριο δεν συνεπάγεται και την άφθονη κατανάλωση φαγητού μετά από αυτή. Είναι λογικό πως η όρεξη ανοίγει με την άσκηση και αυτό οφείλεται στο γεγονός πως χάνετε πολλές θερμίδες. Ωστόσο, αν θέλετε να μειώσετε αποτελεσματικά το βάρος σας, θα πρέπει να χειραγωγήσετε την πείνα σας και να φάτε με μέτρο.

– Τα υγιεινά τρόφιμα δεν σημαίνει πως δεν παχαίνουν. Υπάρχουν πάρα πολλά φρούτα, όπως η μπανάνα, που είναι παγίδες θερμίδων και δεν θα πρέπει να τα καταναλώνετε ανεξέλεγκτα. Παν μέτρον άριστον. Το ίδιο βέβαια συμβαίνει και με τους χυμούς, αλλά και με ορισμένα λαχανικά. Καλό θα ήταν λοιπόν να είστε ενήμεροι για τις θερμίδες των τροφών που θέλετε να καταναλώσετε και να περιορίσετε τις ποσότητες αυτών που έχουν πάρα πολλές.

– Δεν αρκεί μόνο το περπάτημα. Μπορεί να αποτελεί έναν αποτελεσματικό τρόπο για να κάψετε αρκετές θερμίδες και λίπος, αλλά από μόνο του δεν είναι αρκετό, αφού δεν γυμνάζει όλο το σώμα.