Κυτταρίτιδα: Ασκήσεις για να την εξαφανίσετε

Κυτταρίτιδα: Ασκήσεις (1)

Η κυτταρίτιδα είναι ένα θέμα που στις μέρες ταλαιπωρεί τις περισσότερες γυναίκες, ωστόσο δεν αποτελεί άλυτο πρόβλημα – Ίσα ίσα που οι τρόποι για να την καταπολεμήσετε είναι πολλοί. Οι μάσκες ομορφιάς, τα scrub και το βασικότερο όλων, η σωστή διατροφή, που συνεπάγεται και την μεγάλη κατανάλωση νερού, αποτελούν λίγους από τους τρόπους αντιμετώπισης της.

Στην προκειμένη περίπτωση όμως θα αναφερθούμε σε ένα πρόγραμμα γυμναστικής που θα σας βοηθήσει να απαλλαγείτε από την όψη φλοιού πορτοκαλιού, κάνοντας άσκηση μόλις 3 ώρες την εβδομάδα.

Ως γνωστόν τα σημεία του γυναικείου σώματος που εμφανίζεται συχνότερα η κυτταρίτιδα είναι οι γλουτοί και οι μηροί, αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν την βλέπουμε και σε άλλα σημεία, όπως στα μπράτσα και την κοιλιά, αφού ο λόγος της δημιουργίας της είναι η συσσώρευση λίπους.

Ποιες είναι όμως οι ασκήσεις και οι τύποι γυμναστικής που πρέπει να ακολουθήσετε προκειμένου να την διώξετε και να δώσετε στο σώμα σας την λεία επιδερμίδα που τόσο επιθυμείτε;

Κυτταρίτιδα: Ασκήσεις (2)

Μια πολύ καλή άσκηση είναι τα βαθιά καθίσματα, τα οποία έχουν και τις παραλλαγές τους. Με τεντωμένα μπροστά τα χέρια και κρατώντας βαράκια ή όχι ή με τα χέρια στη μέση, αρχίστε να λυγίζετε τα πόδια σας, κάνοντας την κίνηση καθίσματος. Το βασικό που θα πρέπει να προσέξετε είναι να έχετε ίσια τη μέση σας και τα πόδια σας παράλληλα τοποθετημένα, χωρίς να απέχουν πολύ. Κάνοντας δύο σετ από 15-20 επαναλήψεις θα βοηθήσετε τους γλουτούς και τους μηρούς σας να σφίξουν και να διώξουν το συσσωρευμένο λίπος, μετατρέποντας ένα μέρος του σε μυική μάζα.

Κυτταρίτιδα: Ασκήσεις (5)

Επίσης, οι προβολές των ποδιών θα τονώσουν τόσο τους μηρούς σας, όσο και τους γλουτούς σας. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να λυγίζετε εναλλάξ το ένα και το άλλο πόδι σας προς τα μπροστά, κατεβάζοντας κατακόρυφα το σώμα σας. Όπως και τα βυθίσματα, έτσι και αυτή την άσκηση, μπορείτε να την κάνετε με τα χέρια στη μέση ή τεντωμένα μπροστά με βαράκια ή όχι. Κάντε λοιπόν 3 σετ με 15-20 επαναλήψεις.

Κυτταρίτιδα: Ασκήσεις (3)

Μια ακόμα πολύ καλή άσκηση είναι αυτή των λακτισμάτων στα τέσσερα. Πιο συγκεκριμένα κάθεστε στα τέσσερα, ακουμπώντας στα χέρια και τα πόδια σας, όπως βλέπετε στην εικόνα και σηκώνετε σιγά σιγά λυγίζοντας το ένα σας πόδι σε γωνία 90 μοιρών. Έπειτα κατεβάστε το προς τα κάτω και τεντώστε το χωρίς να αγγίξετε το πάτωμα. Κάνετε λοιπόν πρώτα 15-20 επαναλήψεις με το ένα πόδι και μετά με το άλλο.

Κυτταρίτιδα: Ασκήσεις (4)

Τέλος, εξαιρετικά είδη ασκήσεων είναι επίσης η yoga και το pilates.

Κυτταρίτιδα: Ασκήσεις (6)

Δείτε επίσης:
Αντιμετωπίστε φυσικά την κυτταρίτιδα
Κυτταρίτιδα τέλος με scrub από καφέ
Scrub σώματος ενάντια στο τοπικό πάχος και την κυτταρίτιδα
Μάσκα σώματος με άργιλο κατά της κυτταρίτιδας