Oι 3 «θαυματουργές» ασκήσεις του dr. Oz για αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας

Oι 3 «θαυματουργές» ασκήσεις του dr. Oz για αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας

Η κυτταρίτιδα είναι ένα πρόβλημα που βασανίζει πολλές γυναίκες, ωστόσο με τη σωστή διατροφή και ένα απλό, αλλά αποτελεσματικό πρόγραμμα άσκησης μπορείτε να τη δείτε να εξαφανίζεται.

Δείτε για παράδειγμα τις 3 «θαυματουργές» ασκήσεις του dr. Oz για αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας, καθώς και για την πρόληψη της. Ο δρ. Οz είναι ο διάσημος fitness και wellness expert του Hollywood που παρουσιάζει το επιτυχημένο «The Dr. Oz Show».

1. Εκτάσεις των ποδιών (Lunges)

Μια πασίγνωστη και εύκολη άσκηση που γίνεται πάλι σε όρθια θέση. Σταθείτε λοιπόν και πάλι με τα χέρια λυγισμένα στη μέση σας και τα πόδια σας ελαφρώς σε διάσταση, έχοντας τις μύτες τους να κοιτούν μπροστά. Στη συνέχεια, σηκώστε το ένα σας πόδι, για παράδειγμα το δεξί, πλάγια και λίγο προς τα πίσω και σταθείτε σε αυτή τη στάση για μερικά δευτερόλεπτα. Έπειτα επανέλθετε στην αρχική σας θέση και επαναλάβετε 15 φορές επί 3 σετ.

2. Βαθιά καθίσματα (Squats)

Είναι μια από τις κλασσικές ασκήσεις που θέλει να σταθείτε σε όρθια στάση με τα χέρια λυγισμένα στη μέση και τα πόδια ελαφρώς σε διάσταση. Ξεκινήστε κάνοντας ένα βαθύ κάθισμα και λυγίζοντας τα γόνατα σας. Σταθείτε για λίγα δευτερόλεπτα στην θέση αυτή πριν επιστρέψετε στην αρχική σας θέση και προσέξτε να διατηρήσετε την μέση σας καλά τεντωμένη. Επαναλάβετε την άσκηση σε 3 σετ των 15.

3. Κοιλιακοί

Η κλασσική άσκηση που γυμνάζει και κάνει επίπεδη την κοιλιά σας. Ξαπλώστε σε ένα στρώμα γυμναστικής σε ανάσκελη θέση και κρατήστε την πλάτη σας ελαφρώς σηκωμένη στον αέρα. Τοποθετήστε τα χέρια σας παράλληλα με το σώμα σας και λυγίστε τα πόδια σας σχηματίζοντας ορθή γωνία. Στη συνέχεια, τεντώστε ψηλά τα πόδια σας και μείνετε σε αυτή τη στάση για λίγο. Επιστρέψτε στη στάση με τα λυγισμένα πόδια. Αν θέλετε, μπορείτε να τεντώσετε τα πόδια σας ψηλά, έτσι ώστε το κάτω μέρος του ποδιού να σχηματίζει αμβλεία γωνία με το πάνω. Παράλληλα, κουνήστε τα χέρια σας πάνω κάτω, ενώ η μέση και ο κορμός σας βρίσκονται σταθεροί. Επαναλάβετε την κίνηση 15 φορές επί 3 σετ.

► Ακολουθώντας ένα εντατικό πρόγραμμα με τις συγκεκριμένες ασκήσεις τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα, σύμφωνα με τον δρ. Oz, θα έχετε καλύτερα αποτελέσματα. Ειδικά αν συνδυάσετε το πρόγραμμα αυτό με την κατανάλωση αρκετού νερού, καθώς και φρούτων και λαχανικών που είναι πλούσια σε βιταμίνη C.