…«Φάτε» το αντιηλιακό σας!

Φάτε το αντιηλιακό σας

Ναι καλά διαβάσατε! Μόνο που δεν εννοούμε φυσικά το αντιηλιακό γαλάκτωμα σώματος ή το λάδι, αλλά κάποια τρόφιμα που βοηθούν στην προστασία του δέρματος μας από την βλαβερή ακτινοβολία. Γιατί ως γνωστόν η σωστή διατροφή μπορεί να συμβάλλει στην προστασία της επιδερμίδας σας.

Πιο συγκεκριμένα, θα αναφέρουμε μια λίστα με τα τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγετε και μια άλλη με αυτά που πρέπει να τρώτε, προκειμένου να προστατευτείτε από τον ήλιο.

  • Αποφύγετε:

– επεξεργασμένα τρόφιμα
– φυτικά έλαια (αυτό είναι το πιο σημαντικό για την έκθεση στον ήλιο)
– σιτηρά
– σάκχαρα

  • Προτιμήστε:

– πολλά υγιεινά κορεσμένα λίπη
– πολλές τροφές πλούσιες σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα (ψάρια, κλπ)
– πολλά πράσινα φυλλώδη λαχανικά
– 2 κουταλιές της σούπας πάστα ντομάτας καθημερινά

Και πιο συγκεκριμένα: μαύρη σοκολάτα, γαρίδες, τσάι, φρέσκα λαχανικά, σταφύλια, ρόδι, μπρόκολο, βασιλικός, ψάρια και ντομάτες.