5+1 μυστικά για επίπεδη κοιλιά

Επίπεδη κοιλιά

Θέλετε να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά και δεν ξέρετε τι να κάνετε; Δείτε μία λίστα με 6 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε το σώμα των ονείρων σας ξεκινώντας από την επίπεδη κοιλιά.

Δύο είναι τα βασικά σημεία στα οποία θα πρέπει να επικεντρωθείτε, η άσκηση και η προσεγμένη διατροφή.

1) Με την κατανάλωση πράσινου τσαγιού, το οποίο κάνει καλό και στην επιδερμίδα, ενώ παράλληλα ενισχύει τον οργανισμό ενάντια σε διάφορες μορφές καρκίνου, μπορείτε να επιτύχετε σημαντική μείωση του λίπους που συσσωρεύεται στην περιοχή της κοιλιάς. Δείτε μερικές ακόμη τροφές για επίπεδη κοιλιά.

2) Το γρήγορο περπάτημα αποτελεί μια από τις καλύτερες ασκήσεις για την απομάκρυνση του περιττού λίπους από την κοιλίτσα σας. Γι’ αυτό σταματήστε να τεμπελιάζετε και βάλτε στο πρόγραμμα σας το συστηματικό και γρήγορο περπάτημα, το οποίο θα σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερες θερμίδες.

3) Τα βάρη και η αεροβική άσκηση έχουν εξίσου πολύ καλό αποτέλεσμα. Ειδικά αν συνδυαστούν με μια διατροφή πλούσια σε πρωτεΐνες, το αποτέλεσμα θα είναι εντυπωσιακό, αφού θα βοηθήσετε τον οργανισμό σας να κάψει διπλάσια ποσότητα λίπους απ’ ό,τι μόνο με την αεροβική γυμναστική.

4) Δοκιμάστε ένα θαυματουργό σπιτικό body wrap. Δείτε τον τρόπο για να το φτιάξετε και πως να το χρησιμοποιήσετε ΕΔΩ.

5) Μην ξεχνάτε να πίνετε νερό. Αν δεν πίνετε αρκετή ποσότητα καθημερινά, τα απόβλητα κινούνται πιο αργά στο έντερο, ειδικά αν καταναλώνετε πολλές φυτικές ίνες. Η δυσκοιλιότητα που προκαλείται ως συνέπεια μπορεί να κάνει την κοιλιά να δείχνει πιο φουσκωμένη. Βοηθήστε την κινητικότητα του εντέρου πίνοντας τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό την ημέρα.

6) Τέλος, μπορεί όπως αναφέραμε τα δύο σημαντικά σημεία που θα πρέπει να εστιάζετε την προσοχή σας να είναι η διατροφή και η άσκηση, αλλά εξίσου σημαντικός είναι και ο σωστός ύπνος. Όπως έχουν αποδείξει πολλές μελέτες, τόσο η έλλειψη ύπνου, όσο και το μεγάλο άγχος μπορεί να έχουν καταστροφικές επιπτώσεις στο σώμα σας, αυξάνοντας παράλληλα το λίπος του.