Χάστε κιλά χορεύοντας

Χάστε κιλά χορεύοντας (1)

Ψάχνετε έναν τρόπο να γυμναστείτε και να χάσετε βάρος, αλλά βαριέστε την διαδικασία του γυμναστηρίου και των μηχανημάτων; Κανένα πρόβλημα! Υπάρχουν πολλοί διασκεδαστικοί τρόποι για να γυμνάσετε όλο σας το σώμα και να χάσετε κιλά και πόντους.

Πέρα από τη απλή αεροβική άσκηση, ο χορός μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε το σώμα που επιθυμείτε.

Γυμναστείτε λοιπόν διασκεδάζοντας και χορεύοντας zumba, salsa, samba, jazz, hip hop, tango και πολλούς άλλους χορούς.

Δείτε τη λίστα που ακολουθεί και επιλέξτε τον χορό που σας ταιριάζει!

Zumba

xaste-kila-xoreuontas-10

Η Zumba αποτελεί στις μέρες μας έναν από τους πιο δημοφιλείς τρόπους γυμναστικής μέσω του χορού. Πρόκειται για ένα είδος αεροβικής άσκησης που τονώνει τους γλουτούς και τους μηρούς, καίγοντας παράλληλα αρκετές θερμίδες. Είναι μια διασκεδαστική και έντονη άσκηση που θα σας κάνει να χάσετε βάρος.

Pole dancing

xaste-kila-xoreuontas-07

Άλλος ένας πολύ διαδεδομένος, αλλά ιδιαίτερος και αρκετά δύσκολος χορός που μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε κιλά είναι το pole dancing. Ο συγκεκριμένος χορός θα τονώσει το σώμα σας, θα βελτιώσει τη στάση του και θα κάψει όσες θερμίδες θα καίγατε πηγαίνοντας μια φορά στο γυμναστήριο. Πιο συγκεκριμένα, το pole dancing γυμνάζει το σώμα από τη μέση και πάνω, όπως επίσης τα μπράτσα, το στομάχι, τους γλουτούς και τους μηρούς.

Hip-hop/street

xaste-kila-xoreuontas-05

Είναι ένας χορός όλο ενέργεια που γυμνάζει το στομάχι, δυναμώνει το σώμα και βελτιώνει την ισορροπία.

Χορός της κοιλιάς

xaste-kila-xoreuontas-12

Πρόκειται για έναν χορό που γυμνάζει όλο το σώμα με τον καλύτερο τρόπο. Πιο συγκεκριμένα, οι κυκλικές κινήσεις της μέσης, της λεκάνης, των ώμων, των γλουτών, αλλά και του στήθους γυμνάζουν όλες τις μυικές σας ομάδες.

Bollywood

xaste-kila-xoreuontas-15

Το Bollywood είναι ένας πάρα πολύ καλός τρόπος γυμναστικής, αλλά και ένας δύσκολος χορός. Επικεντρώνεται στη στάση του σώματος και οι δύσκολες χορογραφίες του απαιτούν πιο έμπειρους χορευτές που θα μπορούν να τα καταφέρουν.

Salsa

xaste-kila-xoreuontas-04

Πρόκειται για έναν πολύ γρήγορο σε ρυθμό χορό που θα σας βοηθήσει να κάψετε πολλές θερμίδες. Χορεύοντας salsa τονώνετε τους μηρούς και τους γλουτούς, ενώ παράλληλα βελτιώνετε τη στάση του σώματος σας. Μπορεί επομένως να αποτελέσει μια πολύ καλή εναλλακτική λύση γυμναστικής απ’ ότι το να πάτε στο βαρετό γυμναστήριο.

Samba

xaste-kila-xoreuontas-14

Η samba είναι ένας χορός που απαιτεί συνεχώς να κινείστε, γεγονός που οδηγεί στην καύση θερμίδων με έναν πιο διασκεδαστικό τρόπο.

Flamenco

xaste-kila-xoreuontas-09

Ο ισπανικός χορός του πάθους, το flamenco είναι ρυθμικός και πολύ ευχάριστος. Είναι εξίσου αποτελεσματικός στην εκγύμναση του σώματος με μια απλή αεροβική άσκηση.

Tango

xaste-kila-xoreuontas-08

Στο tango οι κινήσεις εξαρτώνται από τον ρυθμό της μουσικής, ο οποίος αλλάζει συνεχώς. Γι’ αυτό πρέπει να έχετε πολύ καλή ισορροπία, συγχρονισμό και βέβαια σωστή στάση σώματος. Οι μύες από την μέση του σώματος σας και πάνω γυμνάζονται πολύ καλά, όπως συμβαίνει και με τα πόδια, τα οποία γυμνάζονται και δυναμώνουν.

Jazz

xaste-kila-xoreuontas-11

Η Jazz αποτελεί ένα πολύ καλό είδος χορού για τους αρχάριους.

Burlesque

xaste-kila-xoreuontas-13

Το συγκεκριμένο είδος χορού είναι επίσης ιδανικό για τους αρχάριους και έχει την ικανότητα να προκαλεί την τόνωση όλου του σώματος.

Swing

xaste-kila-xoreuontas-03

Το swing είναι ένας εξαιρετικός χορός για να γυμναστείτε παρέα με το ταίρι σας. Είναι έντονος, κάνει την καρδιά να χτυπά, βελτιώνει τις τεχνικές αναπνοής και θέλει πολλή ενέργεια. Για όσους είναι πιο προχωρημένοι στο είδος αυτό, οι πιο περίπλοκες κινήσεις του γυμνάζουν όλο το σώμα, το στήθος και τους ώμους.

Foxtrot

xaste-kila-xoreuontas-16

Παρά το γεγονός ότι έχει πολλές ήρεμες κινήσεις, το σώμα τονώνεται, εστιάζοντας περισσότερο στα πόδια και τους αστραγάλους. Είναι επίσης ένας πολύ καλός χορός για αρχάριους αφού είναι κατά κύριο ρόλο «περπατητός».

Κλακέτες

xaste-kila-xoreuontas-17

Κι αυτός ο χορός μπορεί να αποτελέσει μια ιδανική επιλογή για κάποιον αρχάριο. Είναι πολύ εύκολο να διασκεδάσεις γυμνάζοντας παράλληλα το σώμα σου, μαθαίνοντας τις βασικές κινήσεις του.

Μπαλέτο

xaste-kila-xoreuontas-06

Το μπαλέτο είναι ένας χορός γεμάτος χάρη που όμως έχει μεγάλη δυσκολία. Ωστόσο, μπορεί να σας βοηθήσει να χτίσετε τους μύες σας και να ενδυναμώσετε τα πόδια σας. Οι γρήγορες ωστόσο κινήσεις που διαθέτει ο κλασσικός αυτός χορός αποτελούν μια πάρα πολύ καλή cardio άσκηση.

Ballroom

Χάστε κιλά χορεύοντας (2)

Με το Ballroom μπορείτε να κάψετε από 200 μέχρι 400 θερμίδες σε μισή ώρα, ενώ παράλληλα θα τονώσετε και θα ενδυναμώσετε τους μηρούς και τους γλουτούς σας.