8 συνδυασμοί τροφίμων που θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος (και 6 που πρέπει να αποφεύγετε)

Συνδυασμοί τροφίμων που θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος (1)

Οι συνδυασμοί τροφίμων δεν κάνουν μόνο πιο νόστιμο ένα πιάτο, αλλά μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος με έναν πολύ υγιεινό τρόπο.

Αρκετές έρευνες έχουν δείξει πως υπάρχουν συνδυασμοί τροφίμων που θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος, ενισχύοντας την πέψη και δίνοντας σας περισσότερη ενέργεια. Νόστιμοι συνδυασμοί που θα λατρέψετε και δεν θα θέλετε να λείπουν από το διατροφικό σας πλάνο.

Ποιοι είναι όμως αυτοί οι 8 συνδυασμοί τροφίμων που θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος πιο γρήγορα και ποιοι αυτοί που πρέπει να αποφεύγετε προκειμένου να πετύχετε τον στόχο σας;

1. Λαχανικά + καλά βρασμένο αυγό

Συνδυασμοί τροφίμων που θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος (2)

Σύμφωνα με έρευνα που αναφέρει ποιοι είναι οι συνδυασμοί τροφίμων που θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος, τα αυγά βοηθούν στην απορρόφηση των καροτενοειδών (χρωστικές ουσίες που δίνουν χρώμα στα λαχανικά). Τα καροτενοειδή, όχι μόνο βοηθούν στην καταπολέμηση της αύξησης του σωματικού βάρους, αλλά και στην προστασία ενάντια στην απώλεια της όρασης και τον καρκίνο, ενώ παράλληλα τρέφουν το δέρμα σας. Έτσι, την επόμενη φορά που θα φάτε μια σαλάτα λαχανικών, προσθέστε βραστά ή ποσέ αυγά.

2. Τόνος + τζίντζερ

Συνδυασμοί τροφίμων που θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος (3)

Το τζίντζερ επιταχύνει την γαστρική κένωση και μπλοκάρει τα ένζυμα που προάγουν τη φλεγμονή. Ο τόνος περιέχει έναν τύπο ωμέγα-3 που εμποδίζει την αποθήκευση του λίπους στην κοιλιακή περιοχή. Επομένως, αυτός ο συνδυασμός τροφίμων είναι τέλειος, αν θέλετε να απαλλαγείτε από τα παραπανίσια κιλά.

3. Σπανάκι + έλαιο αβοκάντο

Συνδυασμοί τροφίμων που θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος (4)

Αυτές οι δυο υπερτροφές είναι οι δυο νέοι σας σύμμαχοι για να μειώσετε την όρεξη σας. Το έλαιο αβοκάντο βοηθάει επίσης να βελτιώσετε τα επίπεδα της χοληστερόλης, ενώ περιέχει κάλιο, Βιταμίνες Β και Ε. Από την άλλη μεριά το σπανάκι, αυξάνει το αίσθημα κορεσμού και είναι πολύ χαμηλό σε θερμίδες.

4. Καλαμπόκι + όσπρια

Συνδυασμοί τροφίμων που θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος (5)

Σύμφωνα με μια έρευνα, η δίαιτα που περιέχει όσπρια μια φορά την εβδομάδα είναι πιο αποτελεσματική στην απώλεια βάρους από μία διατροφή με την ίδια ποσότητα σε θερμίδες αλλά που δεν περιέχει όσπρια. Και προσθέτοντας καλαμπόκι αυξάνετε το αδυνατιστικό αποτέλεσμα καθώς περιέχει ανθεκτικό άμυλο που κάνει το σώμα ανίκανο να απορροφήσει το μεγαλύτερο μέρος των θερμίδων και της γλυκόζης του.

5. Πεπόνι + κόκκινο σταφύλι

Συνδυασμοί τροφίμων που θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος (6)

Το πεπόνι είναι ένα φυσικό διουρητικό και βοηθάει στην πρόληψη της κατακράτησης υγρών, ενώ τα σταφύλια περιέχουν ένα αντιοξειδωτικό που βοηθά στη μείωση της συσσώρευσης λίπους. Ένας ιδανικός συνδυασμός για να σταματήσετε το πρήξιμο.

6. Κοτόπουλο + πιπέρι καγιέν

Συνδυασμοί τροφίμων που θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος (7)

Ως ένα τρόφιμο πλούσιο σε πρωτεΐνες, το κοτόπουλο σας βοηθάει να παραμείνετε χορτάτη περισσότερο και σας κάνει να καταναλώνετε λιγότερες θερμίδες στα ακόλουθα γεύματα. Το πιπέρι καγιέν, από την άλλη πλευρά, επιταχύνει την καύση των λιπών και καταστέλλει την όρεξη.

7. Πατάτες + πιπέρι

Συνδυασμοί τροφίμων που θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος (8)

Σύμφωνα με έρευνα, οι πατάτες είναι πιο χορταστικές από τα δημητριακά ολικής αλέσεως. Επιπλέον, είναι πλούσιες σε κάλιο. Αν θέλετε να χάσετε βάρος θα πρέπει να τις τρώτε βραστές ή ψητές και χωρίς σάλτσες και βούτυρο. Αντ’ αυτού, υπάρχουν συνδυασμοί τροφίμων που θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος, όπως οι πατάτες με πιπέρι, αφού εμποδίζουν το σχηματισμό νέων κυττάρων λίπους.

8. Καφές + κανέλα

Συνδυασμοί τροφίμων που θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος (9)

Η κανέλα περιέχει ισχυρά αντιοξειδωτικά που μειώνουν τα παχάκια στην κοιλιά, ενώ ο καφές μειώνει την όρεξη. Έτσι, αν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να ξεκινήσετε την ημέρα σας με ένα φλιτζάνι υπέροχο καφέ με κανέλα.

Τώρα που ξέρετε ποιοι είναι οι συνδυασμοί τροφίμων που θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος, θα πρέπει να δώσετε βάση και στους συνδυασμούς που θα πρέπει να αποφεύγετε:

– Πρωτεΐνες και υδατάνθρακες, για παράδειγμα hamburgers.
– Δυο διαφορετικοί τύποι πρωτεΐνης, όπως μπέικον και αυγά.
– Πρωτεΐνες και άμυλο, όπως κοτόπουλο και ζυμαρικά.
– Άμυλο και ζάχαρη, όπως πατάτες και κέτσαπ.
– Ζάχαρη και λιπαρά, όπως παγωτό ή αρτοσκευάσματα.
– Φρούτα με άλλους τύπους φαγητών, όπως φράουλες με παγωτό.