Πως να αδυνατίσετε πριν το καλοκαίρι

Πως να αδυνατίσετε πριν το καλοκαίρι

Πριν φτάσει η ώρα να βγείτε στην παραλία θέλετε να χάσετε εκείνα τα παραπανίσια κιλάκια που πήρατε το Χειμώνα. Πως μπορείτε να το πετύχετε αυτό;

Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να ακολουθήσετε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής και γυμναστικής. Ακολουθώντας μικρά αλλά αποτελεσματικά βήματα, θα καταφέρετε να αποκτήσετε το σώμα που ονειρεύεστε πριν την παραλία.

Η διατροφή που πρέπει να ακολουθήσετε για να αδυνατίσετε πριν το καλοκαίρι

Το σημαντικότερο, σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι να μην παραλείπετε καμία από τις ομάδες τροφίμων. Τρώγοντας απ’ όλα, ο οργανισμός σας δεν θα έχει έλλειψη από τα απαραίτητα συστατικά που χρειάζεται, ενώ παράλληλα δεν θα νιώθετε πως στερείστε. Αυτό όμως που θα πρέπει να προσέξετε είναι να επενδύσετε στα μικρά και συχνά γεύματα κατά την διάρκεια της ημέρας (τουλάχιστον 5).

Ένα ακόμη σημαντικό μυστικό που μπορεί να σας βοηθήσει να αδυνατίσετε πριν το καλοκαίρι είναι η δημιουργία περίπλοκων γευμάτων. Όσο κι αν σας φαίνεται περίεργο, η μεγάλη ποικιλία αρωμάτων, χρωμάτων και εικόνων στο γεύμα σας θα βοηθήσει να χάσετε βάρος. Όσο πιο περίπλοκο είναι το φαγητό, τόσο περισσότερα κιλά θα χάνετε. Αυτό έχουν αποδείξει πολλές μελέτες, αφού όταν μαγειρεύετε ασυνήθιστα φαγητά, μπορείτε να ξεγελάσετε το μυαλό σας.

Καλό θα είναι επίσης να αποφεύγετε τα τηγανητά, τα λιπαρά και τα βαριά φαγητά. Να μην αμελείτε την κατανάλωση φρούτων και να πίνετε πάρα πολύ νερό. Εξάλλου, το νερό εκτός από το ότι ενυδατώνει τον οργανισμό σας, μειώνει την όρεξη και παρέχει στο σώμα σας τις προϋποθέσεις για σωστή χώνεψη. Φροντίστε λοιπόν να πίνετε τουλάχιστον 8 ποτήρια καθημερινά.

Μειώστε την ποσότητα αλατιού που προσλαμβάνετε καθημερινά, αντικαθιστώντας το με πιο υγιεινά μπαχαρικά όπως σκόρδο ή χυμό λεμονιού. Αυτό θα σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερες θερμίδες με αποτέλεσμα να χάσετε επιπλέον πόντους χωρίς ούτε καν να το αντιληφθείτε. Άλλος ένας λόγος να αποφεύγετε το αλάτι είναι ότι κάνει κατακράτηση υγρών, γεγονός που εμποδίζει το δείκτη της ζυγαριάς να κατρακυλήσει.

Κι επειδή άνθρωποι είμαστε και θα μας πιάσουν και οι λιγούρες μας για γλυκό. Προτιμήστε να φάτε λίγο μέλι, σοκολάτα υγείας ή κάποιο γλυκό του κουταλιού.

Αφιερώστε 30-40 λεπτά καθημερινά για γυμναστική

Κάνοντας καθημερινά 30-40 λεπτά άσκησης σε κάποιο γυμναστήριο, στο σπίτι ή και στην ύπαιθρο, μπορείτε να καταφέρετε να αδυνατίσετε πριν το καλοκαίρι πιο εύκολα.

Αν δεν σας αρέσει το γυμναστήριο, δοκιμάστε το περπάτημα ή το γρήγορο βάδισμα. Αυτές είναι οι δυο ασκήσεις που δεν εκγυμνάζουν μόνο τα πόδια. Βοηθούν επίσης στην απώλεια θερμίδων, στη μείωση του ποσοστού εμφάνισης της οστεοπόρωσης, στη βελτίωση του αναπνευστικού και σε πολλά άλλα.

Ένα ακόμη μυστικό που θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος

Πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι το άρωμα της βανίλιας μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της όρεξης. Γι’ αυτό σας προτείνουμε ανεπιφύλακτα να ανάβετε κεράκια με ελαφρύ άρωμα βανίλιας καθώς τρώτε. Με αυτό τον τρόπο θα μετριάσετε την ποσότητα της τροφής που λαμβάνετε. Ακόμα και κάποιο άρωμα που περιέχει στα συστατικά του βανίλια μπορεί να βοηθήσει όποιον το φοράει να απαλλαγεί από τα περιττά κιλά.

Επενδύστε λοιπόν σε έναν συνδυασμό ισορροπημένης διατροφής και άσκησης και δείτε γρήγορα και εντυπωσιακά αποτελέσματα στο σώμα, αλλά και την αντοχή σας! Με αυτό τον απλό τρόπο θα μπορέσετε να αδυνατίσετε πριν το καλοκαίρι.