Πώς να γυμνάσετε κάτω κοιλιακούς και γλουτούς ταυτόχρονα με μια άσκηση

Πώς να γυμνάσετε κάτω κοιλιακούς και γλουτούς ταυτόχρονα με μια άσκηση

Πώς θα σας φαινόταν αν μπορούσατε με τη χρήση του διαδρόμου μέσα σε μισή ώρα να γυμνάσετε κάτω κοιλιακούς και γλουτούς και ταυτόχρονα να κάψετε 400 θερμίδες; Κι όμως υπάρχει τρόπος και είναι η άσκηση που σας παρουσιάζουμε παρακάτω.

Τρέξτε στα 7 ή στα 8km/h ανάλογα με τη φυσική σας κατάσταση για ένα λεπτό και στη συνέχεια περπατήστε με 4km/h με κλίση 15˚ για τρία λεπτά. Επαναλάβετε τα βήματα συνεχόμενα για άλλες 7 φορές. Σε μισή ώρα περίπου θα έχετε κάψει 400 θερμίδες και θα έχετε γυμνάσει κάτω κοιλιακούς και γλουτούς.