Οι 10 καλύτερες ασκήσεις για καλλίγραμμα, καλογυμνασμένα πόδια

Οι 10 καλύτερες ασκήσεις για καλλίγραμμα, καλογυμνασμένα πόδια

Σας παρουσιάζουμε τις 10 καλύτερες ασκήσεις για να αποκτήσετε τα αδύνατα και γυμνασμένα πόδια που πάντα επιθυμούσατε.

Θα πρέπει να κάνετε τις παρακάτω ασκήσεις 4 φορές την εβδομάδα, από 15 επαναλήψεις την κάθε μία χωρίς διακοπή.

Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα και επιπλέον καύση λίπους, χρησιμοποιήστε βαράκια των δύο ή των τεσσάρων κιλών, ανάλογα με τη φυσική σας κατάσταση, σε ορισμένες από τις παρακάτω ασκήσεις.

1. Πλάγια χαμηλά plie.

2. Ξαπλώστε με τον κορμό να κοιτάει το έδαφος και ανασηκώστε τους γλουτούς.

3. Διαγώνια προβολή ποδιών.

4. Πήδημα στον αέρα με ψαλιδάκι.

5. Πήδημα στον αέρα και αμέσως χαμηλά squats.

6. Πλάγια προβολή του ποδιού με μπροστινό σταύρωμα.

7. Προβολή δρομέα με πίσω τέντωμα του ποδιού.

8. Στηριχτείτε στα χέρια και στα γόνατα: έκταση του γοφού και σταύρωμα πίσω.

9. Στηριχτείτε στα χέρια και στα γόνατα: πλάγιο λάκτισμα του γονάτου.

10. Πάρτε τη στάση σανίδας και σηκωθείτε σε όρθια στάση.