Χάστε τα παχάκια της κοιλιάς σε 4 βήματα

Χάστε τα παχάκια της κοιλιάς σε 4 βήματα

Το πάχος στην περιοχή της κοιλιάς είναι πολύ ενοχλητικό και ταλαιπωρεί αρκετές γυναίκες. Η κακή διατροφή, το στρες, αλλά και η έλλειψη άσκησης είναι οι βασικότερες αιτίες οι οποίες ευθύνονται για την κατάσταση αυτή. Διαβάστε παρακάτω πως θα απαλλαγείτε για πάντα από τα παχάκια της κοιλιάς σε 4 βήματα.

1. Γρήγορο περπάτημα: Να περπατάτε όσο περισσότερο μπορείτε και μάλιστα με γρήγορο ρυθμό για να κάνετε περισσότερες καύσεις. Κάντε τις εξωτερικές σας δουλειές με τα πόδια και αφήστε το αυτοκίνητο μόνο για τις μεγάλες αποστάσεις.

2. Γυμναστική: Αν προσέχετε τη διατροφή σας, η αεροβική γυμναστική σε συνδυασμό με λίγα βάρη θα σας δώσει τα αποτελέσματα που επιθυμείτε. Να θυμάστε ότι αν συνδυάσετε αεροβική με λίγα βάρη θα κάψετε τη διπλάσια ποσότητα λίπους απ’ ότι θα καίγατε μόνο με αεροβική γυμναστική.

3. Καλός ύπνος: Όσο σημαντική είναι η γυμναστική και η διατροφή, άλλο τόσο σημαντικός είναι και ο ύπνος. Το στρες της καθημερινότητας αν συνδυαστεί με έλλειψη ύπνου οδηγεί στην αύξηση λίπους στον οργανισμό.

4. Πράσινο τσάι: Είναι γενικά πολύ ωφέλιμο και ευεργετικό για τον οργανισμό μας το πράσινο τσάι. Επιπλέον, έχει αποδειχθεί ότι συνδέεται και με τη μείωση του λίπους ειδικά στην περιοχή της κοιλιάς.