3 μυστικά για να απαλλαγείτε από την φουσκωμένη κοιλίτσα

Μυστικά για να απαλλαγείτε από την φουσκωμένη κοιλίτσα

Η φουσκωμένη κοιλιά τις περισσότερες φορές οφείλεται σε κατακράτηση και όχι σε συσσωρευμένο λίπος. Γι’ αυτό τον λόγο, ακολουθώντας 3 απλά μυστικά θα μπορέσετε να βάλετε τέλος στο αιώνιο αυτό πρόβλημα. Κάντε λοιπόν το πεπτικό σας σύστημα να λειτουργήσει σωστά και αποκτήστε μια υπέροχη επίπεδη κοιλιά.

  • 1. Αποφύγετε το νάτριο

Το αλάτι περιέχει νάτριο και αποτελεί τον Νο1 παράγοντα για την κατακράτηση υγρών και επομένως την δημιουργία φουσκωμένης κοιλιάς. Θα πρέπει λοιπόν να σταματήσετε να βάζετε αλάτι στο φαγητό σας και να επιλέγετε τροφές που δεν περιέχουν πολύ νάτριο. Αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με το Centers for Disease Control and Prevention (CDC) η συνιστώμενη ποσότητα νατρίου είναι 1.500 mg την ημέρα, ενώ ο μέσος άνθρωπος καταναλώνει 3.400 mg.

  • 2. Καταναλώστε περισσότερο κάλιο

Το κάλιο βοηθάει στο να απαλλαγείτε από τις κατακρατήσεις, γι’ αυτό εισάγετε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο μπανάνες, σπανάκι και πατάτες. Και προσοχή, καλό θα είναι να καταναλώνετε τροφές με κάλιο και όχι συμπληρώματα διατροφής, τα οποία μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα στον καρδιακό ρυθμό, ακόμα και καρδιακή προσβολή, ειδικά σε άτομα με νεφρικά ή καρδιακά προβλήματα.

  • 3. Οι φυτικές ίνες είναι σύμμαχος σας

Ένας ακόμα λόγος που μπορεί να αποκτήσετε φουσκωμένη κοιλίτσα είναι και η δυσκοιλιότητα, η οποία διαστέλλει τη κοιλιά σας, με αποτέλεσμα να φαίνεται πρησμένη. Προκειμένου να αποφύγετε αυτό το πρόβλημα, ξεκινήστε την μέρα σας τρώγοντας για πρωινό ένα μπολ δημητριακά πλούσια σε φυτικές ίνες.