Μυστικά για τέλειο κορμί παραλίας σε λιγότερο από 60 ημέρες

Μυστικά για τέλειο κορμί παραλίας σε λιγότερο από 60 ημέρες

Το καλοκαιράκι είναι προ των πυλών και ανυπομονούμε να απολαύσουμε τον ήλιο και την θάλασσα στις πανέμορφες ελληνικές παραλίες και όχι μόνο. Όμως η προσμονή αυτή, συνοδεύεται για αρκετές γυναίκες και από το άγχος για κάποιες μικρές ατέλειες ή παραπανίσια κιλά που δεν θα ήθελαν να έχουν όταν φτάσει η ώρα να φορέσουν το μαγιό τους.

Μπορεί οι ρυθμοί της καθημερινότητας να σας πιέζουν, ωστόσο υπάρχουν κάποιες ασκήσεις που μπορείτε να βάλετε στο πρόγραμμα σας και οι οποίες θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε το κορμί που επιθυμείτε μέχρι τις καλοκαιρινές σας διακοπές.

Αξίζει να σημειωθεί πως δεν χρειάζεται να τρέξετε στο γυμναστήριο, ούτε ακριβά μηχανήματα γυμναστικής, αφού αρκούν μερικά απλά αντικείμενα που έχετε στο σπίτι σας και φυσικά διάθεση για λίγη γυμναστική!

1. Σχοινάκι

Το σχοινάκι δεν είναι μόνο ένα παιχνίδι των παιδικών μας χρόνων, αλλά και η ιδανική άσκηση για κάψιμο θερμίδων, βελτίωση της αντοχής και σμίλευση του σώματος και ιδιαίτερα των γοφών, των μηρών αλλά και των χεριών.

2. Pushups στην κουζίνα

Σταθείτε σε απόσταση 60 εκατοστών από τον πάγκο της κουζίνας και γείρτε πάνω του φέρνοντας τα χέρια σας σε θέση ακριβώς κάτω από τους ώμους σας. Ξεκινήστε την άσκηση όπως τα κλασσικά pushups, χαμηλώνοντας σταδιακά το σώμα σας προς τον πάγκο και επαναφέροντας το στην αρχική θέση. Επαναλάβετε 10 φορές.

3. Step στα σκαλιά

Δεν χρειάζεστε το όργανο γυμναστικής αφού μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποια εσωτερικά ή εξωτερικά σκαλιά στο σπίτι σας. Αυτή η άσκηση θα σας προσφέρει σύσφιξη των ποδιών αυξάνοντας παράλληλα την αντοχή σας.

4. Άσκηση με καρέκλα

Στηριχτείτε με τα χέρια σας στην άκρη μιας σταθερής καρέκλας, πλησιάστε αργά με τους γοφούς σας προς το έδαφος και σηκωθείτε ξανά προς τα πάνω. Κάντε 10 επαναλήψεις.

5. Καθίσματα με ελαφριά βάρη

Κρατήστε ένα μπουκάλι νερό ή χυμό και ανεβάστε το πάνω από το κεφάλι σας. Διατηρώντας ίσιο το σώμα και τους ώμους προς τα πίσω, κάντε ένα βαθύ κάθισμα φέρνοντας μπροστά το ένα πόδι και χαμηλώνοντας τους γοφούς σας. Επιστρέψτε στην αρχική θέση και επαναλάβετε.