7 προγράμματα γυμναστικής στη φύση για τέλειο σώμα

Προγράμματα γυμναστικής

Η θερμοκρασία ανεβαίνει και ο καιρός είναι αρκετά ζεστός για να κλειστούμε σε μια αίθουσα γυμναστηρίου (τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα) και να παρακολουθήσουμε κάποιο πρόγραμμα αεροβικής, ειδικά όταν μπορούμε να κάνουμε το cardio πρόγραμμα μας στην φύση. Δείτε λοιπόν μια λίστα από 7 προγράμματα γυμναστικής, ένα για κάθε ημέρα, τα οποία μπορείτε να εξασκήσετε στην ύπαιθρο. Εκτός από την απίστευτα καλή εξάσκηση, θα σας βοηθήσει να δεχθείτε μια τεράστια ποσότητα βιταμίνης D.

Δευτέρα

1. Η προπονήτρια Brenda-Leigh Turner μοιράζεται μαζί μας 4 ασκήσεις που αποτελούν των πυρήνα των διάσημων βίντεο της για ενδυνάμωση και καλή φυσική κατάσταση. Και το καλύτερο είναι ότι μπορούμε να τις κάνουμε στην φύση, απολαμβάνοντας την υπέροχη λιακάδα της εποχής!

Τρίτη

2. Παρόλο που οι ασκήσεις αυτές δίνουν έμφαση στην καύση του λίπους, είναι πολύ σημαντικό πως έχουν ένταση και μας κάνουν αποδεδειγμένα να ιδρώνουμε, ενώ ενδυναμώνουμε τους μύες μας. Είναι ιδανικές για εξωτερικούς χώρους, αφού μπορούμε να τις κάνουμε στην αυλή ή το αγαπημένο μας πάρκο.

Τετάρτη

3. Όποιος λέει πως χρειάζεται να πάμε στο γυμναστήριο για να ενδυναμώσουμε τους μύες μας, είπε ψέμματα και αυτό αποδεικνύεται στο παραπάνω βίντεο! Θα χρειαστεί λιγότερο από 5 λεπτά για να κάνουμε ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα γυμναστικής με ένα έξυπνο σετ από squats, pushups και pull-ups, που στοχεύουν στις βασικές μυϊκές ομάδες.

Πέμπτη

4. Με αυτές τις 5 υπαίθριες ασκήσεις για όλο το σώμα θα φορτίσουμε πλήρως την ενέργεια μας με αποτέλεσμα να είμαστε σε εγρήγορση.

Παρασκευή

5. Δεν είναι παράξενο ότι οι σκάλες μπορούν να αποτελέσουν ένα εκπληκτικό όργανο γυμναστικής και τώρα που ο ήλιος κάνει την ύπαιθρο να μας καλεί, μπορούμε να ασκηθούμε με αυτές. Δείτε λοιπόν μια ομάδα ασκήσεων χωρίς όργανα γυμναστικής για πολύ δυνατούς κοιλιακούς, γάμπες και τετρακέφαλους.

Σάββατο

6. 3 εύκολες ασκήσεις για το σπίτι και την ύπαιθρο διάρκειας 8 λεπτών, για να διαλέξουμε ή να τις κάνουμε όλες.

Κυριακή

7. Δεν υπάρχει κάτι πιο απλό και αποτελεσματικό από αυτές τις 10 ασκήσεις, οι οποίες δεν χρειάζονται τίποτα άλλο εκτός από ένα παγκάκι στο πάρκο ή ένα τραπέζι του πικνικ.