Πόσο πρέπει να ασκηθούμε για να κάψουμε μια σοκολάτα

Πόσο πρέπει να ασκηθούμε για να κάψουμε μια σοκολάτα

Η σοκολάτα αποτελεί αγαπημένο γλυκό μεγάλων και μικρών, καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας, αλλά και του χρόνου. Οι παραλλαγές της είναι άπειρες και μπορούν να «σβήσουν» την λιγούρα μας για γλυκό.

Υπάρχουν σοκολάτες πικρές, γλυκές, με γάλα, χωρίς γάλα, με ξηρούς καρπούς, φρούτα και ότι μπορούμε να φανταστούμε. Όσο πιο «πλούσια» σε συστατικά είναι ωστόσο, τόσες περισσότερες θερμίδες έχει και κάνει την γλυκιά μας ατασθαλία μεγαλύτερη. Με αποτέλεσμα φυσικά να χρειάζεται μεγαλύτερη προσπάθεια για να την κάψουμε.

Μπορεί τα επιπλέον συστατικά που περιέχουν όλα αυτά να τις κάνουν πολύ πιο γευστικές, αλλά το αποτέλεσμα στη ζυγαριά μάλλον θα μας κόψει την χαρά και την ευχαρίστηση που μας προκάλεσε η κατανάλωση της. Βέβαια, καλό θα ήταν να μην νιώθουμε ποτέ τύψεις για κάτι που ευχαριστηθήκαμε, αλλά να προσπαθούμε να βρούμε λύσεις.

Εξάλλου, η super μαύρη σοκολάτα, αυτή δηλαδή που είναι σε περιεκτικότητα 70% και πάνω κακάο αποτελεί μια από τις λαχταριστές τροφές για επίπεδη κοιλιά.

Λύσεις για λιγότερες τύψεις από την κατανάλωση σοκολάτας

Μια από τις λύσεις για λιγότερες τύψεις από την κατανάλωση σοκολάτας είναι να προσπαθήσουμε να ελαχιστοποιήσουμε την ποσότητα που καταναλώνουμε. Να φάμε δηλαδή 1-2 κομματάκια. Αν και είναι αρκετά δύσκολο θα πρέπει να το προσπαθήσουμε. Αν δεν μπορείτε να περιορίσετε τόσο πολύ την ποσότητα, φάτε έστω την μισή σοκολάτα και όχι ολόκληρη.

Επίσης, μπορείτε να επιλέξετε μια σοκολάτα με υποκατάστατα ζάχαρης ή χωρίς ζάχαρη. Η γεύση δεν είναι ακριβώς ίδια με την κανονική σοκολάτα με ζάχαρη, αλλά είναι εξίσου νόστιμη και πολύ πιο ευεργετική.

Μαύρη σοκολάτα

Μια μαύρη πικρή σοκολάτα είναι γενικότερα πολύ ευεργετική για τον οργανισμό. Πιο συγκεκριμένα, η σοκολάτα με περιεκτικότητα 70% σε κακάο και πάνω μπορεί να επηρεάσει σε τεράστιο βαθμό τη συνολική φυσική μας κατάσταση και τα επίπεδα υγείας μας, βοηθώντας παράλληλα στην αύξηση της ενέργειας και την μείωση της αρτηριακής πίεσης.

Πόσο πρέπει να ασκηθούμε για να κάψουμε μια σοκολάτα;

Σύμφωνα με την Βασιλική Εταιρεία Δημόσιας Υγείας μια σοκολάτα έχει κατά μέσο όρο 229 θερμίδες. Επομένως, για να την κάψουμε θα χρειαστεί να κάνουμε 42 λεπτά περπάτημα ή 22 λεπτά τρέξιμο. Ωστόσο, υπάρχει και αυτή η λίστα όπου παρουσιάζονται 15 τρόποι για να κάψετε περισσότερες από 300 θερμίδες την ώρα, όπως επίσης μια άσκηση που καίει 6 φορές περισσότερες θερμίδες από το τρέξιμο ή ένα 4λεπτο πρόγραμμα ασκήσεων που αξίζει όσο 1 ώρα στο γυμναστήριο.