Οι 8 καλύτερες ασκήσεις για τέλεια κοιλιά

Οι 8 καλύτερες ασκήσεις για τέλεια κοιλιά (1)

Όλοι γνωρίζουμε πως το μεγαλύτερο κλειδί για να είστε σε φόρμα για το καλοκαίρι είναι να ξεκινήσετε πριν φτάσει. Ωστόσο, οι άνθρωποι τείνουν να κάνουν μόνο ότι είναι απολύτως απαραίτητο να γίνει. Γι’ αυτό πολλοί από εμάς ξεκινούν να γυμνάζουν το σώμα τους μια ή δυο εβδομάδες πριν την σεζόν της παραλίας.

Αν λοιπόν θέλετε να προετοιμαστείτε για την παραλία, αλλά σας αρέσει να αφήνετε τα πάντα για την τελευταία στιγμή, δείτε αυτή την λίστα με τις ασκήσεις για τέλεια κοιλιά και γραμμωμένους κοιλιακούς που υπόσχονται γρήγορα αποτελέσματα.

Ακολουθώντας πιστά αυτό το πρόγραμμα με ασκήσεις για τέλεια κοιλιά, τα αποτελέσματα θα αρχίσουν να είναι φανερά μέσα σε 2 εβδομάδες.

Ασκήσεις για τέλεια κοιλιά σε επίπεδο αρχαρίων

1. Κοιλιακοί με πόδια πεταλούδα

Οι 8 καλύτερες ασκήσεις για τέλεια κοιλιά (2)

Ξαπλώστε ανάσκελα, λυγίστε τα γόνατα σας και ενώστε τις πατούσες σας. Έπειτα, βάλτε τα χέρια σας πίσω από το κεφάλι, διατηρώντας την πλάτη σας ευθεία και σηκώστε τον κορμό σας ελαφρά προς τα πάνω και μπροστά. Κρατηθείτε στην κορυφαία στάση για λίγα δευτερόλεπτα και επιστρέψτε στο έδαφος. Επαναλάβετε 10 φορές την κίνηση.

2. Λοξή άσκηση

Οι 8 καλύτερες ασκήσεις για τέλεια κοιλιά (3)

Ξαπλώστε ανάσκελα με τα γόνατα σας τεντωμένα και τα χέρια στο πάτωμα στο πλάι του σώματος σας. Στη συνέχεια, σηκώστε τον κορμό σας ελαφρά και κάντε μια κίνηση προς τα μπροστά φέρνοντας πρώτα το αριστερό σας χέρι και μετά το δεξί. Καθ’ όλη την διάρκεια της άσκησης διατηρήστε το κεφάλι και τον λαιμό σας ευθυγραμμισμένα, και το κάτω μέρος της πλάτης σας να πιέζει προς το πάτωμα. Επαναλάβετε 15 φορές σε κάθε πλευρά.

3. Σανίδα

Οι 8 καλύτερες ασκήσεις για τέλεια κοιλιά (4)

Κάντε 10 σετ των 5 επαναλήψεων το καθένα.

Ασκήσεις για τέλεια κοιλιά σε ενδιάμεσο επίπεδο

4. Πιάστε τα δάχτυλα των ποδιών σας!

Οι 8 καλύτερες ασκήσεις για τέλεια κοιλιά (5)

Ξαπλώστε ανάσκελα με τα πόδια τεντωμένα και ίσια προς τα επάνω και χρησιμοποιήστε τους κοιλιακούς μυς σας για να σηκώσετε τον κορμό σας από το πάτωμα και να φτάσετε με τα χέρια σας τα δάχτυλα των ποδιών σας. Διατηρήστε την πλάτη και τα πόδια σας ίσια και κάντε 2 σετ των 15 επαναλήψεων το καθένα.

5. Κοιλιακοί ποδήλατο

Οι 8 καλύτερες ασκήσεις για τέλεια κοιλιά (6)

Ενώ είστε ξαπλωμένη στο πάτωμα, σηκώστε τις ωμοπλάτες σας από το πάτωμα. Τοποθετήστε τα χέρια σας πίσω από το κεφάλι και διατηρήστε την πλάτη σας ευθεία. Στη συνέχεια, φέρτε τον δεξί σας αγκώνα και το αριστερό σας γόνατο προς την μέση του κορμού σας μέχρι να συναντηθούν. Μετά αλλάξτε πλευρές και κάντε την ίδια κίνηση με την άλλη μεριά για να ολοκληρώσετε τη μια επανάληψη.

Κάντε 2 σετ των 15 επαναλήψεων

Ασκήσεις για τέλεια κοιλιά σε προχωρημένο επίπεδο

6. Σηκώστε τα γόνατα

Οι 8 καλύτερες ασκήσεις για τέλεια κοιλιά (7)

Γι’ αυτή την άσκηση θα χρειαστεί να κρατήσετε τις πλάτες 2 καρεκλών σταθερά και με τα δύο χέρια. Έπειτα, λυγίστε τους αγκώνες σας ελαφρώς, χαμηλώστε τους ώμους σας και χαλαρώστε το λαιμό σας. Τέλος, σηκώστε αργά τα γόνατά σας μέχρι το ανώτατο όριο και κάντε 3 σετ των 10 επαναλήψεων.

7. Εναλλαγές ποδιών

Οι 8 καλύτερες ασκήσεις για τέλεια κοιλιά (8)

Ξαπλώστε ανάσκελα με τα χέρια σας σε διάσταση στο πλάι και τα πόδια σας τεντωμένα ίσια. Στη συνέχεια, διατηρώντας το κάτω μέρος της πλάτης σας να πιέζει το πάτωμα, στρίψτε τα πόδια προς τα δεξιά και επιστρέψτε στην αρχική σας θέση. Έπειτα, στρίψτε τα προς τα αριστερά και συνεχίστε να κάνετε τις εναλλαγές μέχρι να κάνετε 15 ολόκληρες επαναλήψεις σε 3 σετ.

8. Άσκηση με μπάλα

Οι 8 καλύτερες ασκήσεις για τέλεια κοιλιά (9)

Πάρτε τη θέση που φαίνεται στην παραπάνω εικόνα και κάντε τα εξής: Κρατώντας ίσια την πλάτη σας, σιγά-σιγά σηκώστε το δεξί σας πόδι μερικά εκατοστά προς το ταβάνι, χαμηλώστε το και επαναλάβετε με το άλλο πόδι. Κάντε 2 σετ των 15 επαναλήψεων με κάθε πόδι.