6 εύκολες ασκήσεις για κυτταρίτιδα στο σπίτι

Ασκήσεις για κυτταρίτιδα (1)

Η κυτταρίτιδα στους γλουτούς και τα πόδια γενικότερα, προβληματίζει αρκετές γυναίκες. Ιδιαίτερα μάλιστα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες που οι εμφανίσεις με μαγιό, σορτς και μίνι φούστες ή φορέματα εκθέτουν τα πόδια μας στα βλέμματα όλων.

Ένας από τους μεγαλύτερους μύθους σχετικά με την κυτταρίτιδα λέει πως η εμφάνιση της οφείλεται κατά αποκλειστικότητα στην μεγάλη αποθήκευση λίπους. Αυτό όμως δεν ισχύει! Η κυτταρίτιδα οφείλεται κυρίως στην δομή του δέρματος σε συνδυασμό με το αποθηκευμένο λίπος.

Ένας αποτελεσματικός τρόπος για να αντιμετωπίσετε το εν λόγω πρόβλημα είναι μια σειρά από ασκήσεις για κυτταρίτιδα και χαλάρωση που θα κάνετε εύκολα και γρήγορα στο σπίτι. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα με ασκήσεις για κυτταρίτιδα στα πόδια και τους γλουτούς θα σας χαρίσει ορατά αποτελέσματα σε 15 περίπου μέρες.

Ακολουθώντας λοιπόν τις 6 ασκήσεις για κυτταρίτιδα στο σπίτι που προτείνει το Bright Side, θα καταφέρετε να μειώσετε το πρόβλημα μέσα σε 2 εβδομάδες. Παράλληλα θα έχετε σύσφιξη σώματος, μειώνοντας το λίπος και αποκτώντας σφριγηλά οπίσθια, αφού οι συγκεκριμένες ασκήσεις για κυτταρίτιδα στα πόδια γυμνάζουν όλους τους μύες.

► Δείτε επίσης μερικές συμβουλές για να αποκτήσετε πιο στρογγυλά και μεγαλύτερα οπίσθια με φυσικό τρόπο.

Άσκηση για κυτταρίτιδα στα πόδια γλουτούς:

Ασκήσεις για κυτταρίτιδα (2)

Τρόπος εκτέλεσης: Ξαπλώστε στο δεξί σας πλευρό και στηριχτείτε στο δεξί σας χέρι όπως στην εικόνα. Σηκώστε το αριστερό σας πόδι 10-30 εκατοστά από το έδαφος και κρατήστε το σε αυτή τη θέση για 5 δευτερόλεπτα. Έπειτα κατεβάστε το και επαναλάβετε την κίνηση με το δεξί σας πόδι, στηριζόμενη στο αριστερό σας πλευρό και χέρι αντίστοιχα.

Επαναλήψεις: Κάντε 2 σετ των 12 επαναλήψεων για κάθε πόδι.

Άσκηση για σύσφιξη γλουτών ενάντια στην κυτταρίτιδα:

Ασκήσεις για κυτταρίτιδα (3)

Τρόπος εκτέλεσης: Τοποθετήστε τα χέρια σας στο πάτωμα και σταθείτε όπως κάνετε τα push-ups. Στη συνέχεια, λυγίστε το δεξί σας πόδι και φέρτε το γόνατο στο στομάχι σας. Έπειτα ισιώστε το και σηκώστε το 15-20 εκατοστά από το έδαφος. Επαναλάβετε την κίνηση και με το αριστερό σας πόδι.

Επαναλήψεις: Κάντε 3 σετ των 8 επαναλήψεων.

Άσκηση για κυτταρίτιδα στους γλουτούς και τα πόδια:

Ασκήσεις για κυτταρίτιδα (4)

Τρόπος εκτέλεσης: Πάρτε ένα βαράκι ή ένα kettlebell και κρατήστε το με τα δυο χέρια σας. Σταθείτε όρθια με τα πόδια σε διάσταση μεγαλύτερη από το άνοιγμα των ώμων σας. Εισπνεύστε και αρχίστε ταυτόχρονα να λυγίζετε τα πόδια σας και να κατεβάζετε το σώμα σας προς τα κάτω μέχρι οι μηροί σας να είναι παράλληλοι με το πάτωμα. Μετά ξεκινήστε να σηκώνεστε και εκπνεύστε.

Επαναλήψεις: Κάντε 3 σετ των 20 επαναλήψεων.

Άσκηση για κυτταρίτιδα στα πόδια και τα μπράτσα:

Ασκήσεις για κυτταρίτιδα (5)

Τρόπος εκτέλεσης: Πάρτε ένα βαράκι σε κάθε χέρι, σταθείτε όρθια με ίσια την πλάτη και τα πόδια στην διάσταση των ώμων. Έπειτα ξεκινήστε να γέρνετε σιγά σιγά τον κορμό σας προς τα εμπρός, διατηρώντας πάντα την πλάτη σας ίσια και τα χέρια σας να κρέμονται ελεύθερα. Γύρτε μπροστά όσο περισσότερο μπορείτε και στη συνέχεια επιστρέψτε σταδιακά στην αρχική σας θέση.

Επαναλήψεις: Κάντε 5 σετ των 12 επαναλήψεων.

Άσκηση για κυτταρίτιδα και χαλάρωση στα πόδια και τους γλουτούς:

Ασκήσεις για κυτταρίτιδα (6)

Τρόπος εκτέλεσης: Στηριχτείτε στα γόνατα σας και ακουμπήστε τα χέρια σας στο πάτωμα, κρατώντας τα ίσια. Αρχίστε να ανεβάζετε αργά αργά το πόδι σας όσο πιο ψηλά μπορείτε και κρατήστε το εκεί για λίγα δευτερόλεπτα. Έπειτα επιστρέψτε στην αρχική σας θέση και επαναλάβετε την άσκηση κάνοντας εναλλαγές του δεξιού και του αριστερού ποδιού σας.

Επαναλήψεις: Κάντε 2 σετ των 15 επαναλήψεων για κάθε πόδι.

Άσκηση ενάντια στην κυτταρίτιδα που γυμνάζει τα πόδια, τους γλουτούς και τα μπράτσα:

Ασκήσεις για κυτταρίτιδα (7)

Τρόπος εκτέλεσης: Σταθείτε με τα πόδια σας σε διάσταση λίγο μεγαλύτερη από το άνοιγμα των ώμων σας. Λυγίστε τα γόνατα σας, βάλτε τα χέρια σας πίσω από το κεφάλι και πηδήξτε ψηλά με φόρα τεντώνοντας τα χέρια και τα πόδια σας, σα να σχηματίζετε έναν αστερία. Μόλις τα πόδια σας ακουμπήσουν το πάτωμα, πάρτε την αρχική σας θέση.

Επαναλήψεις: Κάντε 2 σετ των 20 επαναλήψεων.

Ο συνδυασμός όλων αυτών των ασκήσεων είναι το ιδανικό πρόγραμμα. Από εκεί και πέρα εξαιρετικές επιλογές όσον αφορά την γυμναστική για την κυτταρίτιδα είναι και το ποδήλατο, το σκοινάκι και το τρέξιμο.